۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰

فرماندار سیرجان:

بازار و واحدهای صنفی غیرضروری سیرجان تعطیل شد

بازار و واحدهای صنفی غیرضروری سیرجان تعطیل شد

سیرجان - فرماندار سیرجان از تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری سیرجان به منظور کنترل کرونا خبر داد.

سهراب بهاءالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه وضعیت قرمز در شهرستان و به منظور کنترل افزایش آمار مبتلایان به کوید ۱۹ و با تصمیم ستاد کرونای شهرستان، بازار و صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ این شهر تعطیل شدند تا وضعیت بحرانی بهبود یابد.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی مقابله با کرونای شهرستان سیرجان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار شهرستان از روند اجرای تعطیلی اصناف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می‌کنند.

فرماندار سیرجان گفت: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سیرجان با تأکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه، گفت: تمام مسئولان ادارات شهرستان سیرجان مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا را در دستور کار خود قرار می‌دهند زیرا حفظ سلامت مردم خط قرمز است و در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

وی همچنین افزود: خارج شدن از این شرایط فقط با همکاری مردم امکان پذیر است و از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله هر چه سریع‌تر به شرایط قبل برگردیم.

کد خبر 5189406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس سعیدی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      0 0
      واقعااحسنت به سیرجانیهابایدبه اجبارماروبه فکرسلامتیمون بیاندازندمتاسفانه محل های که کسبه متمول وپولدارهستندبیشترمقاومت میکنن برابازبودن به چه قیمتی اینجاحرف جان وسلامتی هست مرگ هم فقط براهمسایه نیست لطفا مراعات کنیید