۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

حفره‌های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته شود

حفره‌های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته شود

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حفره‌های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همیشه بسته شود و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه خط فکری خطرناکی با استفاده از فضای مجازی که در آن مدیریت صورت نمی‌گیرد، آغاز شده است، گفت: علیرغم تأکیدات رهبری عده‌ای به دنبال تضعیف مجلس انقلابی هستند تا توان این نهاد را کم کنند اما مجلس در راستای حفظ عزت مردم، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برای بازگشت عزت پایمال شده مردم را به تصویب رساند.

وی افزود: اکنون دشمنان به دنبال راه‌حلی برای مذاکره با ایران هستند که این موضوع نشان می‌دهد که مقاومت مردم و ریل‌گذاری مجلس جواب مثبت داده است.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امروز حفره‌های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همیشه بسته شود و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص پاسخگو باشند.

اسماعیلی در خصوص مذاکرات وین نیز گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی آنچه در وین می‌گذرد باید به استحضار مجلس برسد و ما بر حذف کلیه تحریم‌ها و راستی آزمایی استوار هستیم و از آن کوتاه نمی‌آییم و به تحریم خوب و بد اعتقادی نداریم.

وی اضافه کرد: به دولت اجازه نمی‌دهیم با مذاکرات فرسایشی مجدداً در تله رژیم صهیونیستی گرفتار شود؛ آزموده را آزمودن خطاست.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم،گفت: علیرغم گام‌های اساسی مجلس هنوز مردم در مضیقه هستند لذا اگر دولت عُرضه ی کنترل بازار مرغ و تخم مرغ را ندارد، اجازه توزیع را به مردم دهد تا بیشتر از این شرمنده ملت ایران نباشیم؛ این شأن مردم نیست که علیرغم عدم کمبود منابع، گرفتار چرخه توزیع معیوب باشند.

کد خبر 5191942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      0 0
      به نام خدا.مجلس باید تلاش خود را در حفاظت از منافع ملت مضاعف کند.مردم باید مطمئن باشند جایگاهی هست که از رای آنها حفاظت کند .