۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

تولیدکننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند

تولیدکننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تولید کننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند و با خیال راحت و تمرکز بیشتری به دنبال تقویت صنعت و اقتصاد کشور باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام قدرتی در کارگروه حمایت از تولید که ظهر دوشنبه در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: تولید از مباحث مهمی است که نباید مورد تساهل قرار بگیرد.

وی افزود: مصوبات این ستاد باید اجرایی شود و اگر مدیری تمایل به اجرای آن را ندارد باید برخورد لازم با آن صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دلیلی بر اجرا نیست و اگر مجموعه‌ای توان و امکان اجرای مصوبات را ندارد باید به صورت مکتوب و با ذکر علت بیان کند.

وی ادامه داد: دشمن به هیچ‌وجه دنبال خیر این ملت نیست و تمام تلاش خود را برای توقف مسیر این ملت به میدان آورده و برای همین باید به دنبال تقویت تولید ملی باشیم


حجت‌الاسلام قدرتی اضافه کرد: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری سالهای متمادی را به حوزه اقتصاد نامگذاری کردند تا تمرکزها بر این اصل مهم افزایش یابد.

وی گفت: تولید کننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند و با خیال راحت و تمرکز بیشتری به دنبال تقویت صنعت و اقتصاد کشور باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: این دبیرخانه مکمل ستاد اقتصاد مقاومتی است و می‌تواند کمک شایان توجهی به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارای مشکل بکند.

وی یادآور شد: اولویت بندی مشکلات باید در دستور کار قرار بگیرد تا واحدها به حسب اولویت‌ها و بحران مورد رسیدگی قرار بگیرند

گفتنی است کارگروه حمایت از تولید ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین و به همکاری صنعت یاران و حقوق یاران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 5192981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha