۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۳۳

مدیر کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

همراهی خبرگزاری مهر با راهداران قابل تقدیر است

همراهی خبرگزاری مهر با راهداران قابل تقدیر است

سنندج- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: خبرگزاری مهر جزو رسانه های پیشرو در امر اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه ها بوده و این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راشد مدرس گرجی روز پنج شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران این رسانه در حمایت از راهداران و بازتاب به موقع اخبار حوزه راه در استان تقدیر کرد.

وی افزود: کردستان استانی کوهستانی بوده و شرایط جغرافیایی این خطه از میهن اسلامی ایجاب می‌کند که تلاش‌های بیشتری در حوزه زیرساختی از جمله راه‌ها انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان تصریح کرد: طول شبکه راه‌های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر شامل شش هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

مدرس گرجی به توانمندی‌های صنعت حمل و نقل استان اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متشکل از ۶۵۰ نیروی رسمی و شرکتی، ۱۹۰ شرکت پیمانکاری، ۱۴۰ شرکت حمل و نقل بار و مسافر، هشت شرکت بین المللی ترانزیت و بیش از ۱۶ هزار راننده مسافر و بار است.

وی اظهار کرد: در فصول سرد سال و طرح‌های نوروزی شاهد فعالیت ویژه راهداران در سطح جاده‌های استان هستیم و همراهی رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری مهر در این خصوص قابل تقدیر است چرا که کردستان اولین استان کشور به شمار می‌آید که وضعیت روزانه راه‌ها را در رسانه‌ها اطلاع رسانی کرده است.

مدرس گرجی در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره رسانه و راهداری و اجرای طرح تولید محتوا با همکاری مؤسسات مطبوعاتی استان خبر داد و از مجموعه رسانه‌ای خبرگزاری مهر هم برای مشارکت در این برنامه‌ها دعوت کرد.

سجادی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری خبرگزاری مهر جزو رسانه‌های پیشرو در اطلاع رسانی فعالیت‌های راهداران و اخبار راه‌های استان هستند و عملکرد این رسانه فراگیر برای همگان مشهود است.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان هم در این دیدار از آمادگی خبرنگاران و عکاسان خبری این خبرگزاری برای همراهی با خادمان مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل است.

وی افزود: بخشی از دغدغه‌های ارسالی مردم کردستان از جمله ساکنان مناطق روستایی در خصوص وضعیت راه‌ها بوده و امیدواریم شاهد ارتقای وضعیت راه‌ها در استان باشیم و در این راستا خبرنگاران خبرگزاری مهر همواره آماده بازتاب دغدغه‌های مردم و عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان هستند.

کد خبر 5195545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha