۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۹

به دلیل شرایط کرونایی انجام می‌شود؛

برگزاری برنامه‌های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی

برگزاری برنامه‌های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی

بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته قدس در استان بوشهر با محوریت برگزاری بر بستر فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی خودرویی و سنواتی سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته قدس ۳۰ ویژه‌برنامه در استان بوشهر تدارک دیده شده که امید است این برنامه‌ها بتواند خلأ برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس را پر کند

جمالی بیان کرد: شعار بزرگداشت هفته قدس "مقاومت فلسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی" نام‌گذاری شده که سعی بر این است در تمام برنامه این شعار اساسی پیاده‌سازی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز که تفکر غرب‌گرا و لیبرالی علیه سردار سلیمانی حجمه وارد کرده باید به هر اندازه که می‌توانیم به سمت مکتب سردار سلیمانی و شاخصه‌های آن پرداخته شود.

وی اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ای با حضور حسین اکبری دبیر مجمع جهادی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس با عنوان نقش سردار سلیمانی در بیداری اسلامی و مقاومت فلسطین در بوشهر به صورت مجازی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

جمالی اظهار داشت: دوگانگی میدان و دیپلماسی که این روزها با موضوع سردار سلیمانی مطرح‌شده تنها نام آن میدان و دیپلماسی است ولی طرح آن در اصل لیبرال و مقاومت است.

جمالی ادامه داد: برای بزرگداشت هفته قدس در استان با فعالیت پایگاه‌های در سطح شهر بوشهر برای تناسب فضای شهر با مناسبت بزرگداشت روز قدس اقدام به آذین بندی خودروها و نصب پرچم‌های ایران و فلسطین می‌کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، راه‌اندازی واحد پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین و روز قدس، برگزاری ویژه‌برنامه‌های از سوی کانون فرهنگی مساجد از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت روز قدس در استان بوشهر است.

جمالی ادامه داد: در روز جمعه نیز در سراسر استان در میدان‌های با نام قدس و فلسطین پرچم رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رزمایش ثامن نیز با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع) در فضای مجازی و با محوریت گروه‌ها و کانال‌های مرتبط با موضوع فلسطین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5202088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha