۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶

امام جمعه شبستر عنوان کرد؛

تلاش برای خوداتکایی کشور یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه کارگری

 تلاش برای خوداتکایی کشور یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه کارگری

شبستر- امام جمعه شبستر گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه کارگری که آمیزه‌ای از علم، عمل و پایداری هستند، تلاش بی وقفه به منظور دستیابی به خوداتکایی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یونس کیانی شامگاه شنبه در نشست دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته کارگر در شبستر اظهارداشت: کارگران با حضور پر رنگ خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند که در جهت پیشرفت و بالندگی میهن اسلامی با جهاد و پایمردی در دو جبهه تولید و حفظ آرمان‌های نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با توجه به نامگذاری امسال، به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها، نقش کارگران در تحقق این شعار بسیار مهم و تأثیر گذار است.

وی ادامه داد: راز آفرینش و رشد انسان در گرو کار و تلاش است و جامعه‌ای که افراد آن مشغول به کار باشند، کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

امام جمعه شبستر افزود: بی شک یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه شریف کارگری که آمیزه‌ای از علم، عمل و پایداری هستند، تلاش بی وقفه به منظور دستیابی به خوداتکایی کشور در شرایط کنونی و رسیدن به دستاوردهای جامع در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: گرامیداشت هفته کار و کارگر، فرصت مغتنمی جهت قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که همواره با تلاش و پشتکار، موجبات رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.

کد خبر 5202327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha