۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۴۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

افزایش بودجه سازمان داوطلبان جهت تامین هزینه های درمانی نیازمندان

افزایش بودجه سازمان داوطلبان جهت تامین هزینه های درمانی نیازمندان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از افزایش ۳۰۰ میلیاردی بودجه این سازمان برای تامین هزینه های دارویی و درمانی نیازمندان خبر داد.

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص افزایش ردیف اعتباری تأمین هزینه‌های دارویی و درمان نیازمندان گفت: خوشبختانه امسال با کمک مجلس ردیف اعتباری مربوط به تأمین هزینه‌های درمانی نیازمندان در سازمان داوطلبان، ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در این خصوص توضیح داد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره بخشی از اعتبار خود را برای تأمین داروهای افراد نیازمند اختصاص می‌دهد که خوشبختانه امسال و در بودجه سال ۱۴۰۰ این اعتبار به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نصیری تصریح کرد: این اعتبار سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بود اما خوشبختانه در سال جاری به مبلغ ۳۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

وی در خصوص هزینه کرد تأمین کمک دارویی و درمانی به افراد نیازمند در سال گذشته عنوان کرد: سازمان داوطلبان در سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خدمات مددکاری و کمک به هزینه‌های دارویی نیازمندان هزینه کرده است.

نصیری تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این بودجه بتوانیم خدمات خود را در حوزه درمان، توانبخشی، دارویی و همچنین نیازهای خاص در حوزه مددکاری افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: متقاضیان و افراد نیازمند به استفاده از این کمک دارویی، می‌توانند با مراجعه به سازمان داوطلبان تقاضای خود را مطرح و از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 5205027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha