۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۷۰۰ حامی جدید به حامیان ایتام زنجانی افزوده شد

۷۰۰ حامی جدید به حامیان ایتام زنجانی افزوده شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰۰ حامی جدید به تعداد حامیان ایتام در استان زنجان اضافه شده و در حال حاضر این استان یک هزار و ۵۶۰ حامی دارد.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح پویش ایران مهربانی، گفت: این طرح از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰۰ حامی جدید به تعداد حامیان استان اضافه شده و در حال حاضر این استان یک هزار و ۵۶۰ حامی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از وجود چهار هزار و ۷۷۲ یتیم در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۴۰ یتیم فاقد حامی است و از مردم استان درخواست می‌شود در طرح پویش ایران همدل دست ایتام زنجانی را بگیرند.

صفری تاکید کرد: زنجانی‌ها در اکرام و حمایت از ایتام در سطح کشور جایگاه بسیار خوبی دارد چرا که زنجان شهر شور و شعور حسینی است.

وی با بیان اینکه سرانه ایتام زنجانی دو برابر میانگین کشوری است، ابراز داشت: میانگین سرانه ایتام زنجانی در ماه ۹۵۰ هزار تومان است و در سطح کشور ۵۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته استان زنجان تصریح کرد: کمک به نیازمندان در تمام مقتضیات زمانی بسیار مهم و ثواب دارد و از زنجانی‌ها درخواست می‌شود در این ماه مبارک رمضان با دستگیری از ایتام دل آنها را شاد کنند.

کد خبر 5205513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha