۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

پیام تسلیت مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد؛

نغمه‌های دلنشین شهیدی تا ابد در یادها می‌ماند

نغمه‌های دلنشین شهیدی تا ابد در یادها می‌ماند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشگام موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با انتشار متنی درگذشت عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت اله یاری آمده است:

درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی، ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت کننده است.

مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پرتلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 5208532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مارداد AE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      تاریخ و فراموش وردید ؟ یادتون رفته از سال ۵۷ ۳۵ سال خانه نشینش کرده بودید ؟ چند سال رفته بود ساکن میمه شده بود و هیچکس ازش خبر نداشت ، عجب ملتی هستیم، شعری زیبا از لی تزو پنگ * (برنده مدالون فرهنگی سنگاپور) وقتی که من مرده ام. اشکهایت جاری خواهد شد اما من نمی دانم در عوض حالا با من گریه کن.