۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان:

مشکل آب گرمسار رفع شد/ بازسازی اساسی تاسیسات آبی

مشکل آب گرمسار رفع شد/ بازسازی اساسی تاسیسات آبی

گرمسار- سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان از رفع مشکل آب رسانی به این شهرستان ها خبر داد و گفت: بازسازی اساسی تاسیسات آبی سیمین دشت در برنامه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین دمنیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آبفای گرمسار، با اشاره به خسارات سیل اخیر و همچنین مشکلات آب شرب و کشاورزی به سبب ورود سیلاب و کدر شدن آب آشامیدنی در گرمسار و آرادان، توضیح داد: مشکل آب شرب مردم این شهرستان‌ها با تلاش‌های صورت گرفته رفع شد.

وی از قطعی آب کشاورزی به دلیل جاری شدن سیلاب طی روزهای قبل خبر داد و گفت: این معضل خوشبختانه امروز دوشنبه برطرف شد.

سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه آب آشامیدنی نیز به اندازه بیش از ۵۰ هزار شاخص ذرات معلق در آب، آلوده شده بود که خوشبختانه این موضوع نیز برطرف شده است، گفت: تلاش برای رفع مشکل آب آشامیدنی نیز در مدت ۴۸ ساعت به نتیجه رسید.

دمنیان با بیان اینکه فعالیت‌های مرمت و بازسازی اساسی تأسیسات بالادست سیمین دشت تداوم دارد، ابراز کرد: توانسته‌ایم خوشبختانه کیفیت آب را به اندازه مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه پس از وقوع سیلاب عملیات بتن ریزی و مرمت این تأسیسات انجام شد، تاکید کرد: در زمان وقوع سیل توانسته ایم موقتاً آب مورد نیاز مردم را از چاه‌ها تأمین کنیم تا بتوانیم تأسیسات را در بهترین شرایط قرار دهیم.

سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان از اجرای عملیات لایروبی و برنامه ریزی برای وصل آب و جلوگیری از تنش آبی در منطقه خبر داد و گفت: در کنار این موضوعات باید از مردم نیز خواست تا صرفه جویی در مصرف آب را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5208800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha