۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۳۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛

ثبت درخواست بیش از ۱۶۰۰۰ نفر در ایلام برای طرح اقدام ملی مسکن

 ثبت درخواست بیش از ۱۶۰۰۰ نفر در ایلام برای طرح اقدام ملی مسکن

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت درخواست ۱۶ هزار و ۵۱۵ نفر در ایلام برای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بهادری عصر سه شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان اظهار کرد: تا کنون ۱۸۳ هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام اختصاص یافته است.

وی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۵۲ نفر از متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت درخواست ۱۶ هزار و ۵۱۵ مورد در طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت: این تعداد در حال پالایش هستند و به تناسب واجد شرایط بودن و تأیید نهایی شدن این اشخاص برای آنها افتتاح حساب صورت خواهد گرفت تا مبلغ آورده خود را واریز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ملاک تخصیص زمین و اجرای پروژه‌ها را بر مبنای تأیید نهایی افراد و واریز سهم آورده از طرف آنان عنوان کرد و افزود: با پی گیری های مختلف و همراهی دستگاه‌های مربوطه به زودی عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط کارگزاری‌های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سایر کارگزاری‌ها اجرایی و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن این واحدها احداث و به بهره برداری برسند

کد خبر 5210268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha