۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان خبرداد؛

اجرای ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت رسانه ها

اجرای ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت رسانه ها

بندرعباس - رییس ستاد انتخابات هرمزگان از اجرای طرح رسانه‌ای «دعوت» به پیشنهاد تشکل های صنفی استان با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و با استفاده از صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رئوفی گفت: با تصویب شورای اطلاع‌رسانی استان هرمزگان طرح برنامه مشترک رسانه ای با عنوان دعوت اجرا خواهد شد و سلسله برنامه هایی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسئولان اجرایی، نظارتی، کارشناسان رسانه ای و سیاسی به هدف آگاهی بخشی عمومی، ایفای نقش فعال رسانه در انتخابات، جلب مشارکت حداکثری و کمک انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجرایی می شود.

رئوفی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در کشور با مشارکت رسانه های جمعی عملیاتی خواهد شد، اظهارکرد: روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در هرمزگان، مهمانان و سخنرانان اعزامی از پایتخت، کاندیداهای ریاست جمهوری در صورت حضور در استان، کاندیداهای شورای شهر و متولیان برگزاری و نظارتی انتخابات در حضور اصحاب رسانه به بیان دیدگاهها و برنامه هایشان خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: جلب مشارکت متعهدانه رسانه‌ها در مسیر شفاف‌سازی، فرهنگ‌سازی درست در راستای کنشگری فرهنگی توأم با نشاط رقابتی و ممانعت از شیوع شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی از اهداف طرحی است که توسط تشکل های رسانه ای به شورای اطلاع رسانی استان ارایه و مصوب شده است.

رئوفی با قدردانی از دبیر شورای اطلاع رسانی بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به حمایت از اجرای برنامه ها در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشوراقدام خواهد کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان تاکیدکرد: اجرا و نحوه حضور رسانه‌های در این برنامه جهت شور و شوق انتخاباتی و همچنین جزییات این برنامه بر عهده تشکلهای مطبوعاتی و صنفی است که سیاستگذاری آن توسط اتاق فکر این طرح انجام می شود و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به پشتیبانی از این اقدام مشارکت خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید به استفاده از ظرفیت رسانه ای سایر دستگاه ها جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: شبکه های مجازی فرصت مناسبی برای این مهم است و از فعالان این فضا انتظار داریم با راه اندازی کمپین شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند.

کد خبر 5222652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha