۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

باید واقعیت‌ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم

باید واقعیت‌ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: شایسته نیست که در استانی با ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن مرغ، مردم برای تهیه مرغ در صف بایستند، ما باید واقعیت‌ها را شفاف به مردم اعلام کنیم.

ننگ است که مردم استانی با ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن مرغرای تهیه مرغ در صف بایستند بنابراین نارضایتی مردم بحق است و ما باید واقعیت‌ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی شامگاه جمعه در آئین افتتاحیه ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی جبهه گسترده خود را برای تخریب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده کرده است که یکی از این اقدامات دلسرد کردن مردم برای حضور و شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ است به همین جهت است که مقام معظم رهبری در منویات خود به ویژه صحبت‌های اخیر خود بر حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و اقدامات دشمن برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو اشاره کردند.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات استکبار جهانی در خارج از کشور عوامل استکبار جهانی در داخل کشور همچون لیبرال‌ها، غربگرایان و مهمتر از همه روشنفکرنمایانی که همیشه خود را در نسبت با غرب تعریف می‌کنند و با مبانی فکری و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه سر ناسازگاری دارند، امروز دست به دست هم دادند تا مردم را از آینده‌ای که شایسته ملت ایران است دور کنند و آینده روشنی را که به بهای خون‌های پاک شهدا در انتظار کشور است را خدشه دار کنند.

جریان انقلابی مقتدرانه در روزهای آتی در صحنه حضور خواهد یافت

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مردم باید دست به دست هم دهند تا کار بزرگی انجام شود و قطعاً توان و ظرفیت‌های لازم وجود دارد. جریان انقلابی مقتدرانه در روزهای آتی در صحنه حضور خواهد یافت و ملت ایران در ۲۸ خردادماه حماسه بزرگی خواهد آفرید.

وی ادامه داد: در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری و در شرایطی که کارگزاران دولت تدبیر و امید بسیار قوی‌تر از تیم موجود و سرمست پیروزی برجام بودند، جریان انقلابی و مردم دست به دست هم دادند تا در استان مرکزی آرای سید ابراهیم رئیسی از آقای روحانی بیشتر شد.

کریمی با اشاره به اینکه امروز رسالت بزرگی به‌عهده تک تک ما است، تاکید کرد: باید شبانه‌روزی تلاش کنیم تا دولتی جوان، حزب‌اللهی و انقلابی سر کار آید و در این دولت به ملت ایران خدمت کند ضمن اینکه همه مطلع هستیم که آیت‌الله رئیسی کاندیدای اصلح است به همین جهت همه توان را برای موفقیت او به‌کار خواهیم بست زیرا او فردی است که کیسه‌هایی از اموال نامشروع و رانت‌خواری ندارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات باید تحول ایجاد شود، گفت: باید دولتی با رویکرد انقلابی، جوان با اراده مصمم و باور به برطرف شدن مشکلات روی کار آید و این وعده امیدوارکننده به مردم داده می‌شود که با روی کار آمدن چنین دولتی مشکلات برطرف می‌شود.

باید واقعیت‌ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی همچون سایر استان‌ها امروز با مشکلات معشیتی فراوانی روبرو هستند و این موضوع برای استان مرکزی ننگ است که استانی با ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن مرغ که همیشه ۶۰ درصد مصرف و ۴۰ درصد به سایر استان‌ها صادر می‌کرده است، مردم آن برای تهیه مرغ در صف بایستند بنابراین نارضایتی مردم بحق است و ما باید واقعیت‌ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم.

ستادهای جریان انقلابی هم‌افزایی داشته باشند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز در مجمع نمایندگان استان به‌عنوان سربازان ولایت به صحنه می‌آییم زیرا شرایط در جریان انقلابی به‌گونه‌ای نیست که با یکدیگر رقابت کنیم بنابراین باید ستادهای جریان انقلابی هم‌افزایی داشته باشند و یک هدف واحد را پیش ببرند.

کریمی عنوان کرد: سید ابراهیم رئیسی از هر جهت فردی انقلابی و سالم است او عالم، روحانی و مجتهد تربیت‌یافته در مکتب شهید بهشتی است و حضور مستقیم در جبهه و صحنه دفاع مقدس از امتیازهای وی است و علاوه بر چهره حوزوی جایگاه علمی و دانشگاهی و پاکدستی وی مشهور است به‌طوری که هیچ شبهه‌ای درباره او، خانواده و نزدیکانش وجود ندارد و این موضوع سرمایه ارزشمندی است.

وی ادامه داد: از دیگر شایستگی‌های آیت‌الله رئیسی می‌توان به قاطعیت و شجاعت او در برخورد با مشکلات و گرفتن تصمیمات بزرگ برای برطرف شدن مشکلات کشور به‌ویژه مشکلات کلان اقتصادی که موضوع مهم و اصلی کشور است و تجربه‌های مدیریتی در سازمان‌های مهم و بزرگ از جمله قوه قضائیه، پیروی از ولایت که مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه امروز بحث مبارزه با فساد یکی از مطالبات بحق مردم است کسانی می‌توانند در این مسیر قدم بردارند که در کارنامه درخشان خود مبارزه با فساد را در اولویت قرار دهند نه اینکه برادران، فرزندان و معاونان و تیم مدیریتی آنان انباشته از پرونده‌های فساد باشد.

این حد از مبارزه با فساد را در کمتر کسی سراغ داریم

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی با ورود به آستان قدس رضوی قائم‌مقام آستان قدس را که وابستگی سیاسی داشت بلافاصله عزل کرد و به دادگاه سپرد و با ورود به قوه قضائیه معاون قوه قضائیه که حمایت‌های ویژه از او بود به دادگاه سپرد و روانه زندان شد که این حد از مبارزه با فساد را در کمتر کسی سراغ داریم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر به این موضوع تأکید داشتند که «ما در حوزه نظامی در سطح بین‌الملل در جبهه مقاومت با اقتدار موقعیت خوبی داریم اما در حوزه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد و این حوزه باید متحول شود»، به همین جهت فردی می‌تواند آینده کشور را برای ملت بسازد که روحیه تحول‌آفرینی داشته باشد.

کریمی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای تبلیغ و افزایش مشارکت مردم و رأی بالا به آقای رئیسی استفاده کنیم، گفت: فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است و نباید از آن غافل شد و با توجه به اینکه توطئه و دسیسه در فضای مجازی بسیار است باید در روزهای محدود باقیمانده شبانه‌روزی تلاش کنیم و با روشنگری و بصیرت‌افزایی ماهیت جریان لیبرال و غربگرا در کشور که به دنبال مأیوس کردن مردم هستند را افشا کنیم.

کد خبر 5222780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha