۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۴

در ادامه لفاظی های خصمانه؛

رئیس مستعفی موساد: باید اقدام علیه ایران را افزایش دهیم

رئیس مستعفی موساد: باید اقدام علیه ایران را افزایش دهیم

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که تا مدتی دیگر از این سمت کنار گذاشته خواهد شد؛ در ادعایی جدید خواهان افزایش فعالیت ها علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یوسی کوهن رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) که به زودی جای خود را به «دیوید بارنیا» می دهد؛ در اظهارنظری مدعی شد که این رژیم باید اقداماتش علیه ایران را بیش از پیش افزایش دهد.

وی در ادامه این ادعا افزود: اقدام علیه ایران باید به حدی افزایش یابد که (طرف مقابل) بفهمد که عبور از خط قرمزهای (تل آویو)، عواقب جدی در پی دارد.

کوهن در ادامه مدعی شد: برای موفقیت، نیازمند شجاعت و اراده انجام عمل (لازم) هستیم. اهمیت عملیات امنیتی که امروز انجام می دهیم، کمتر از جنگی که فردا خواهیم داشت؛ نیست.

این ادعاها در حالی است که چندی پیش، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصاحبه با شبکه «المسیره» گفت: رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران، به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین، لاف بیهوده است، مقاومت غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد.

کد خبر 5224394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha