۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان خبر داد؛

بهسازی گلزار شهدا و مجموعۀ پردیسان قائم (عج) شهر کرمان

بهسازی گلزار شهدا و مجموعۀ پردیسان قائم (عج) شهر کرمان

کرمان - مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان با اشاره به اهمیت شهدای مقاومت در کرمان گفت: طی ماه های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای بهسازی گلزار شهدا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله علیزاده گفت: در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ۳۰ هزار نهال فصلی در گلزار شهدا و مجموعۀ «پردیسان قائم (عج)» کاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده زائران شهدای حرم به ویژه شهید سلیمانی بهسازی این مجموعه با سرعت و دقت بیشتر در راستای تسهیل زیارت انجام شده است و این روند ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان با اشاره به کاهش دورۀ آبیاری درختان مجموعۀ پردیسان قائم (عج) به دوره‌های ۴۵ روزه، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، برنامه‌ریزی مناسبی برای کاهش دورۀ آبیاری در دستور کار قرار گرفته است.

علیزاده بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرایی شدن آبیاری زیرسطحی درختان مجموعۀ پردیسان قائم (عج) انجام شده و در حال پیگیری است.

کد خبر 5224466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      1 0
      بستن راه و نذاشتن وارد شدن ماشین که راه حل کار نیست. باید مسیر جدید و پارکینگ طبقاتی تعریف بشه در اون مجموعه تا مردم هم اذیت نشن