۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

رضایی در واکنش به نطق پزشکیان:

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است/ پاسخگوی پارتی بازی‌ها باشید

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است/ پاسخگوی پارتی بازی‌ها باشید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امروز نماینده مردم تبریز، گفت: ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است و این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به نطق میان دستور مسعود پزشکیان، گفت: متأسفانه امروز مباحثی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که وهن انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.

وی بیان کرد: ظاهراً جای شاکی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی وضعیت موجود، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس‌های نجومی، بی‌برقی و بی‌آبی، کاهش ارزش پاسپورت ایرانی، برادرسالاری، باجناق سالاری و فامیل سالاری باشند، امروز شاکی شده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد امروز در جایگاه شاکی نشسته‌اند و در مقابل نهادهای انقلاب چون شورای نگهبان که مانع حضور نفوذی‌ها در مناصب حساسی چون ریاست جمهوری شده است، می‌ایستند.

رضایی متذکر شد: این افراد سال‌ها دولت را در اختیار داشتند و عجیب است که امروز طلبکار هستند و این افراد باید پاسخگو باشند، چرا که در دوره آنان پارتی بازی و حیف و میل اموال کشور چون نفت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این خوی استکباری است که زمانی که این افراد تأیید صلاحیت یا انتخاب می‌شوند از مردم و شورای نگهبان تمجید می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت و مردم آنان را قبول نمی‌کنند، اغتشاش می‌کنند و سطل آشغال آتش می‌زنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور به جای باندبازی و دخالت در فرآیند انتخابات و تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی بهتر است فکری به حال نان، آب، برق، مرغ و تخم مرغ مردم کنید و سوال این است شما که نمی‌توانید این شرایط را کنترل کنید، پس چرا به دنبال تشکیل دولت سوم روحانی هستید؟

کد خبر 5224637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 4
      پزشکیان فقط و فقط درباره خودش حرف زد و از هیچ فردی دفاع نکرد. این نامردی است که حرف های حق پزشکیان را به رفتار دولت مرتبط کنی آقای رضایی.