۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴

فرماندار قصرشیرین خبر داد؛

اعلام رسمی اسامی شوراهای شهر و روستا در قصرشیرین از ۱۵خرداد ۱۴۰۰

اعلام رسمی اسامی شوراهای شهر و روستا در قصرشیرین از ۱۵خرداد ۱۴۰۰

کرمانشاه- فرماندار شهرستان قصرشیرین از اعلام رسمی اسامی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان از ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مساعد شیوع ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: این شهرستان از نظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت رنگ زرد قرار داشته و مورد نگران‌کننده‌ای مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قصرشیرین افزود: اقدامات مورد نیاز از ماه‌های گذشته شامل تشکیل هیأت‌های اجرایی آغاز و در حال حاضر از طریق ارتباط با مسئولین این شهرستان شناسایی و چینش نیروهای اعضای شعب اخذ رأی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به تجمعات تبلیغاتی گفت: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به صورت معمول در سطح کشوری انجام شده و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هنوز فرصت باقی است، لیست نهایی تأیید صلاحیت‌ها ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ اعلام و پس از آن فرایند رسمی تبلیغات بر اساس زمانبندی اعلام شده شروع می‌شود.

تاتار اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین تجمعات انتخاباتی زیادی برگزاری نمی‌شود، اما در صورت نیاز و درخواست تجمع حتماً با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این امر محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین بیان کرد: مردم شهرستان قصرشیرین همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران حماسه خلق کرده و این بار در انتخابات ۱۴۰۰ با حماسه آفرینی حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

کد خبر 5224910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha