۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبرداد؛

اختصاص ۸۵ درصد از تسهیلات بانکی به سدهای کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۸۵ درصد از تسهیلات بانکی به سدهای کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۸۵ درصد از تسهیلات بانکی به سدهای استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله صمیمی دوست ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش مدیریت ارشد استان استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ جهت شتاب بخشیدن به پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد وارد مرحله اجرایی شد.

وی افزود: مقرر شده از مجموع تخصیص ۳۳۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پروژه‌های عمرانی بیش از ۸۵ درصد از این تسهیلات به سدهای استان اختصاص داده شود.

صمیمی عنوان کرد: یکی از مفاد این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ جهت شتاب بخشیدن به پروژه‌های عمرانی بود که به واسطه همین امر وزارتخانه‌های نیرو و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور در این تفاهم نامه اقتصادی مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: با درایت استاندار، همراهی مجمع نمایندگان استان و پیگیری پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه وزیر کار در استان این بخش مهم از تفاهم نامه به مرحله اجرا رسید.

وی گفت: باتوجه به خشکسالی‌های اخیر لزوم حمایت از پروژه‌های سدسازی در اولویت دولت و استان قرار گرفته است.

صمیمی دوست تصریح کرد: در همین راستا تلاش شد موضوع احداث سدهای بزرگ همچون سد تنگ سرخ و سد آبریز در کهگیلویه بزرگ به صورت ویژه در دستور کار استان قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار گفت: علاوه بر سدهای بزرگ تنگ سرخ و آبریز کهگیلویه، موضوع تأمین مالی سد سقاوه در شهرستان مارگون نیز در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 5225560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha