۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۶

توسط انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور؛

اجلاس ملی سلامت مواد غذایی برگزار می‌شود

اجلاس ملی سلامت مواد غذایی برگزار می‌شود

اجلاس ملی «سلامت مواد غذایی، از فرآوری تا مصرف» توسط انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اجلاس سلامت مواد غذایی، از فرآوری تا مصرف، در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت مواد غذایی و اصلاح و ترویج الگوی مصرف، مبتنی بر برنامه‌های راهبردی وزارت بهداشت، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور» در نظر دارد نخستین همایش ملی "سلامت مواد غذایی، از فرآوری تا مصرف" را با مشارکت سازمان غذا و دارو، وزارت صمت، سازمان نظام پزشکی، شورای عالی سلامت، سازمان شیلات و شورای سیاستگذاری صدا و سیما، ۲۴ مهر ۱۴۰۰ همزمان با روز جهانی غذا در محل انستیتو تحقیقات و تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور برگزار نماید.

همچنین در این همایش برای اولین بار "نشان ملی تغذیه" به تولید کنندگان و خدمات دهندگان و افراد شاخص و کارآمد در این حوزه بر اساس دستورالعمل مصوب شورای عالی انستیتو اعطا خواهد شد.

بر اساس تصمیم نهایی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور» و شورای سیاست گذاری نشان ملی تغذیه، مؤسسه فرهنگی و هنری «عصر گفتگوی قلم» به عنوان دبیرخانه اجرایی اجلاس ملی سلامت مواد غذایی، از فرآوری تا مصرف جهت پیگیری امور مربوط به ثبت نام و سایر امور اجرایی مربوط به این نشان ملی آغاز به کار کرد.

ضوابط ثبت نام کنندگان جهت حضور در فرآیند ارزیابی نشان ملی تغذیه

۱- ثبت نام جهت حضور در فرآیند کارشناسی به تنهایی موجب اخذ نشان نمی‌گردد و ثبت نام کننده حتماً باید امتیازات و تأییدات کمیته علمی و ارزیابی را اخذ نماید.

۲- با توجه به اینکه محصولات تولیدی نیاز به تأییدات آزمایشگاهی دارند، هزینه‌های مربوطه طبق تعرفه آزمایشگاه مورد تأیید سازمان غذا و دارو، با ثبت نام کننده است.

کد خبر 5225888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha