۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱

معاون راهداری گلستان:

روزانه ۹۰ دستگاه کامیون از بندر امام به گلستان اعزام می شود

روزانه ۹۰ دستگاه کامیون از بندر امام به گلستان اعزام می شود

گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: روزانه ۹۰ دستگاه کامیون جهت حمل کالاهای اساسی از استان گلستان به بندر امام خمینی (ره) اعزام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب میرشاهی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پهلوگیری کشتی‌های حامل کالاهای اساسی که منجر به دپوی محصولات در بندر امام خمینی (ره) شده است از رانندگان بخش حمل و نقل بار گلستان تقاضا می‌شود نسبت به بارگیری و حمل و نقل کالاهای مورد نظر به مقصد این استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این محصولات شامل نهادهای دامی و کشاورزی هستند، افزود: مقرر شده روزانه ۹۰ دستگاه کامیون جهت حمل کالاهای اساسی از استان گلستان به بندر امام خمینی (ره) اعزام شود.

میرشاهی گفت: با توجه پهلوگیری کشتی‌ها و وجود کالاهای اساسی در بندر امام (ره) محدودیت ترافیکی برای ماشین های باری وجود ندارد و رانندگان می‌توانند بدون محدودیت هر چه سریع‌تر این کالاها را به دست مصرف کنندگان برسانند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه بیان کرد: رانندگان برای بارگیری نیازی به هیچ گونه مجوزی ندارند.

وی همچنین افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با صاحبان کالاهای دولتی اقداماتی برای تسریع در روند بارگیری و پرداخت به موقع کرایه رانندگان در مقصد انجام شد.

گفتنی است بندر امام خمینی (ره) در بین دیگر بنادر کشور بیشترین سهم را در عملیات تخلیه و بارگیری به خصوص در دو بخش کالاهای اساسی و فرآورده‌های نفتی به خود اختصاص داده‌است و جزو فعال‌ترین بنادر کشور به شمار می‌آید.

کد خبر 5231583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha