۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

مدیرکل بازرسی استانداری استان زنجان خبر داد؛

رقابت ۴۸۵۰ نامزد شوراهای شهر و روستا در استان زنجان

رقابت ۴۸۵۰ نامزد شوراهای شهر و روستا در استان زنجان

زنجان-مدیرکل بازرسی استانداری زنجان از رقابت ۴ هزار و ۸۵۰ نامرد شوراهای شهر و روستا در استان زنجان خبر داد و گفت: نامزدها از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند.

سعید صفری در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان تاکید کرد و ابراز داشت: تمام تمهیدات امنیتی، انتظامی و اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم در استان پیش بینی شده است.

وی از رقابت ۴ هزار و ۸۵۰ نامزد شوراهای شهر و روستا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: نامزدها از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز و تا هشت صبح ۲۷ خرداد ماه فعالیت انتخاباتی تمام می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: مبنای فعالیت در فضای مجازی است و نامزدها در فضای حقیقی به دور هر تجمع تنها باید برنامه‌ها و سیاست‌های خود را بیان کنند.

صفری تاکید کرد: در شهرها و روستاها نامزدها باید یک ستاد داشته باشند و ستاد انتخاباتی نباید محل تجمع و تکثر باشد و باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی گفت: یک هزار و ۶۵ شعبه اخذ رأی گیری برای اخذ آرای مردمی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سطح استان زنجان پیش‌بینی شده است.
 

کد خبر 5231950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha