۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

توسط دبیر این رویداد صورت گرفت؛

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ششم شعر ایثار و زنان عاشورایی

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ششم شعر ایثار و زنان عاشورایی

دبیر ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی اعضای شورای سیاستگذاری این کنگره را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی اعضای شورای سیاستگذاری این کنگره را متشکل از افشین علا شاعر و نویسنده، مصطفی محدثی خراسانی شاعر و کارشناس ادبی، اسماعیل امینی شاعر، نویسنده و پژوهشگر، امیر لعلی کارشناس ادبی، سودابه امینی شاعر، نویسنده و کارشناس ادبی و فاطمه نانی زاد شاعر، نویسنده و کارشناس ادبی معرفی کرد.

سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز دبیری ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی را بر عهده دارد.

قرار است اولین جلسه شورای سیاستگذاری ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی روز سه شنبه ۲۵ خرداد، با حضور سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیر کنگره و اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد در محل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شود.

ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی با محورها و موضوعات ایثار- شهیدان و ایثارگران، ایثار و امید به آینده، ایثار- کودک و نوجوان، ایثار و ترویج ارزش های اخلاقی، ایثار- شهدای مدافع حرم و محور مقاومت، ایثار و مفاهیم عاشورایی و آیینی، ایثار- افزایش ضریب امنیت ملی، ایثار- ارتقای اخلاق عمومی و شهروندی، ایثار- ارتقای سطح بینش عمومی، ایثار- مدافعان حوزه سلامت، ایثار- افزایش تحمل اجتماعی و ایثار- سبک زندگی ایثارگرانه برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم اختتامیه ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی آذرماه سال جاری با میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 5235356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha