۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

استاندار خوزستان:

هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد

هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد و باید با مشارکت در این صحنه کشور و نظام را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان باوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: امید است که انتخابات پیش رو انتخابات باشکوهی باشد و از همه مردم نیز همین انتظار می‌رود چون این نظام به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از آن فاصله بگیریم و قهر کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این نظام خون‌بهای صدها هزار شهید است که در پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس و در صیانت و پایداری این نظام شهدای زیادی تقدیم شده است، اضافه کرد: استان خوزستان نیز با تقدیم حدود ۲۵ هزار شهید خط مقدم جبهه و جنگ بوده است.

وی یادآور شد: امام راحل (ره) اعتقاد عمیقی به اسلامیت توأم با جمهوریت داشتند و می‌گفتند «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و این جمله بسیار پرمعنا و مفهوم است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: آن‌قدر حضور مردم برای حضرت امام (ره) مهم بود که می‌فرمودند «میزان رأی مردم است» و آن‌قدر مهم بود که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب رفراندوم برگزار شد و صندوق رأی هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی حتی در شرایط جنگ و بمباران تعطیل نشد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با تأکید بر اینکه ما به عنوان خدمتگزاران مردم و مسئولان استان موظف به بی‌طرفی کامل در انتخابات هستیم، گفت: رسالت ما در دو حوزه است یکی برگزاری باشکوه انتخابات و دیگری تضمین سلامت انتخابات است که این کار را به نحو احسن و با قدرت انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان عضوی از مردم موظف هستیم به خاطر عظمت نظام و صیانت از کشور و جلوگیری از خطر دشمنان حضوری گسترده در پای صندوق‌ها داشته باشیم، تأکید کرد: ما در بسیاری از صحنه‌ها حاضر هستیم اما هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد و باید با مشارکت در این صحنه کشور و نظام را تقویت کنیم.

کد خبر 5236245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha