۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۶

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن نظام است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن نظام است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزاری خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح جمعه در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان زنجان، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: از اوایل صبح حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار بالا بوده است.

وی با بیان اینکه برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید همه تلاش کنیم، اظهار کرد: انتخابات لازمه دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از دو کلمه جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است، گفت: حامیان اصلی انقلاب مردم هستند و انقلاب را مردم انجام دادند و دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند.

خاتمی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی و فنی و تکنولوژی مردم نقش آفرین بودند، تاکید کرد این مردم هستند که برای انقلاب همیشه پای کار بودند و پشت نظام و رهبری بودند.

وی ابراز داشت: مردم نقش تعیین کننده در هر عرصه‌ای بودند و همیشه خود را نشان دادند و امروز همه مردم از ساعت هفت صبح با حضور پرشور خود ثابت کردند که همیشه پشت و نظام و رهبری هستند و تنها در چند شعبه مشکل فنی وجود داشت که آن هم برطرف شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۳۷ انتخابات در کشورمان برگزار شده است، ابراز داشت: در همه این انتخابات زنجانیها بیشترین و بالاترین آمار رای گیری و مشارکت را داشته است.

خاتمی گفت: لازمه جمهوریت و مردم سالاری حضور مردم در صحنه است و پایه اصلی جمهوریت با مردم معنا می‌شود و علاج رد کشور در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی ابراز کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: صاحبان اصلی انقلاب هم مردم هستند.

کد خبر 5237578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha