۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود

 حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می شود و باید از این فرصت بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح جمعه پس از آنکه رأی خود را در مصلی ساری به صندوق انداخت، افزود: امیدوارم با حضور باشکوه مردم در پای صندوق رأی برای مشارکت در سرنوشت کشور و مملکت، امروز به عید تبدیل شود.

وی افزود: امروز با حماسه آفرینی، روز عید برای ما رقم خواهد خورد زیرا یکی از بزرگترین های خداوند این است که قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت داریم و شکر نعمت آن است که از قدرت انتخاب استفاده کنیم.

وی با اظهار اینکه باید رأی دهیم، حضور و حماسه ملی را به مردم ایران تبریک گفت و افزود: حضور مردمی علاوه بر تعیین سرنوشت در بعد جهانی نیز دارای ارزش است و اگر حضور بالا باشد، اقتدار نظام افزوده می‌شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می‌شود، گفت: ارتباطات جهانی به پشتوانه و حضور مردمی بستگی دارد، بنابراین کمیت و نوع انتخاب یا انتخاب اصلح نیز اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید بهترین‌ها و شایستگان را انتخاب کنیم، گفت: هیچ معامله‌ای جز شایستگی نباید ملاک باشد و با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم.

وی با عنوان اینکه مازندرانی‌ها همواره خوش درخشیدند، انتخابات را یکی از برجستگی‌های مردم مازندران اعلام کرد.

کد خبر 5237637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha