۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

حضور حداکثری مردم مایوس کننده دشمنان است

حضور حداکثری مردم مایوس کننده دشمنان است

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور حداکثری مردم، مایوس کننده دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح جمعه پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران بیان داشت: بی شک انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی باشند.

عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی توطئه کرکس‌های دوران را خنثی کرده و و پیوندی دوباره با آرمان های امام, شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ببندند و دشمنان را مأیوس و ناکام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر می‌کند، اضافه کرد: مردم با بصیرت هرمزگان می‌دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است، نیروهای متخصص و خالص و انقلابی فعالیت می‌کنند و باید همین افراد برای دولت و شورایی کارآمد انتخاب شوند.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبادی زاده عنوان کرد: بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات، میدان عمل و فرصت بی‌بدیلی است که حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم در پای صندوق‌های رأی، می‌تواند ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنانِ این ملت را مأیوس و ناامید کند.

کد خبر 5237950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha