۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳

جانشین سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد؛

انتخاب درست زمینه‌ساز رفاه ملی/تحول خواهی انگیزه اصلی حضور است

انتخاب درست زمینه‌ساز رفاه ملی/تحول خواهی انگیزه اصلی حضور است

اردبیل - جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بداشتی بعد از ظهر جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی در اردبیل اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود در تلاش است که مردم از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی با درک حساسیت زمان و لبیک مجدد به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است، بیان کرد: مشارکت گسترده و پرشور مردم از ساعات اول شروع انتخابات‌، تجدید پیمانی مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مشارکت مردم در آینده سیاسی کشور یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است که از افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

الله بداشتی افزود: امروز با توجه به شرایط حساس کشور در صحنه‌های ملی و بین المللی، کشور عزیزمان به رئیس جمهوری با رأی بالا نیاز دارد.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مایه اقتدار و عزت کشور است و بدون تردید انتخاب درست و صحیح مردم می‌تواند زمینه حل و فصل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم سازد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج در سراسر کشور همپای مردم مؤمن و فهیم کشور، به صورت گسترده و پرشور در انتخابات حضور دارند و مردم را نیز به حضور پرشور و حماسه آفرین دعوت می‌کنند.

الله بداشتی بیان کرد: امروز یاران شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر ایران اسلامی، برای تداوم راه آن شهید بزرگوار، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور پرشور در انتخابات انتقام خون حاج قاسم را از استکبار جهانی بگیرند.

کد خبر 5238339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha