۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

فرنو شخصیت‌پردازی به مرحله تکمیل طرح‌ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم

فرنو شخصیت‌پردازی به مرحله تکمیل طرح‌ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم

در پایان مهلت ثبت نام اولین سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو شخصیت‌پردازی 14 تیم به مرحله دوم رویداد؛ دوره تکمیل طرح‌ها (پیچ)، وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، با هدف ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ)، برگزاری سلسله رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی با عنوان رویدادهای تخصصی فرنو (فرهنگی نوین) با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا، ثبت‌نام اولین سلسله رویدادهای تخصصی فرنو با عنوان فرنو شخصیت‌پردازی از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز و در ۱۰ خرداد به اتمام رسید. در این مدت ۴۸ تیم و فعال فرهنگی که اقدام به طراحی شخصیت در حوزه‌های طراحی کاراکتر، بازی، اسباب‌بازی و عروسک، نوشت‌افزار، بازی‌های ویدئویی و پویانمایی کرده‌اند، ثبت‌نام کردند که توزیع تیم‌ها بر اساس حوزه فعالیت آن‌ها به صورت شکل زیر است:

فرنو شخصیت‌پردازی به مرحله تکمیل طرح‌ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم

شکل ۱. توزیع تیم‌های ثبت‌نامی بر اساس حوزه‌های فعالیت آن‌ها در زمینه طراحی شخصیت

شایان ذکر است از ۴۸ تیم ثبت‌نامی، ۳۱ تیم از تهران و ۱۷ تیم از شهرستان‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، مرحله اول رویداد شامل برگزاری دوره آموزش در قالب کارگاه مقدماتی به مدت تقریباً ۸ ساعت در سرفصل‌های مبانی بازارپردازی، آشنایی با مفاهیم استارت‌آپ و اکوسیستم کارآفرینی، طراحی مدل کسب و کار و نحوه ارائه به سرمایه‌گذار در مدت زمان ۱۸ لغایت ۲۰ خردادماه توسط اساتید مجرب در این حوزه برگزار و در روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه، دوره مربی‌گری مقدماتی برای تیم‌ها توسط اساتید دوره کارگاه مقدماتی به انجام رسید. پس از تکمیل دوره آموزش، تمامی تیم‌های شرکت کننده در دوره آموزشی، در روز ۲۳ خرداد، طرح‌های خود را به اساتید کارگاه مقدماتی ارائه و در روز ۲۴ خرداد، غربالگری تیم‌های ثبت‌نام انجام گردید.

مبتنی بر غربالگری انجام شده، ۱۴ تیم به مرحله دوم رویداد؛ دوره تکمیل طرح‌ها (پیچ)، وارد شدند که در دوره زمانی ۲۵ لغایت ۲۷ خرداد، بخش اول این دوره؛ کارگاه پیشرفته توسط مربیان معرفی شده در رویداد اجرایی گردید. اسامی ۱۴ تیم انتخاب شده برای دوره دوم رویداد عبارتند از:

افسانه‌های ایرانی / افرا / شاماران / محراب و معراج / فرانک / فرشتگان نجات / پویا و پونه / ژوپیلا / ستایش سبحان / باران گستر / کلاهدوز / مهاد / طاها

هم‌اکنون ۱۴ تیم انتخاب شده، در بخش دوم از دوره تکمیل طرح‌ها (پیچ)؛ دوره مربی‌گری اول از ۲۹ خرداد لغایت اول تیرماه قرار دارند و هر دو تیم به مربیان رویداد جهت ارائه خدمات مربی‌گری تخصصی تخصیص داده شده است.

لازم به تاکید است مربیان رویداد عبارتند از:

- آقای حمیدرضا بحرینی (مدیر پارک تولید محتوا کشور)

- آقای حجت ا… ناظری (مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری)

- آقای مجتبی سادات سرکی (صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه نبات)

- آقای محمدمهدی جلالیان (مدیرعامل استودیو کمیکا)

- آقای حسین شیخ‌الاسلامی (مدیر توسعه کسب و کار شتابدهنده فلافل)

- آقای حامد تأملی (عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و مدیر مرکز نوآوری بازی-یادگیری دانادل)

- آقای سیداحمد موسوی (کارشناس توسعه کسب و کار بازی‌های ویدئویی)

- آقای محمدحسن زمان وزیری (مدیرعامل موسسه فرهنگی خیبر)

در پایان، تیم‌های انتخاب شده پس از دوره مربی‌گری اول، در تاریخ دوم تیرماه، وارد مرحله سوم رویداد؛ پیش‌ارائه طرح‌ها می‌شوند که در سامانه برگزاری جلسات آنلاین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد گردید.

فرنو شخصیت‌پردازی به مرحله تکمیل طرح‌ها رسید/ رقابت نهایی 14 تیم

کد خبر 5240813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha