عضو ارشد جنبش حماس:

اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای نبرد «شمشیر قدس» مخدوش شود

اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای نبرد «شمشیر قدس» مخدوش شود

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای ملت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» مخدوش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خلیل الحیه» عضو ارشد «حماس» در سخنانی گفت: نبرد شمشیر قدس، قدرت و صلابت مقاومت و ضعف و ناتوانی دشمن صهیونیستی را نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای ملت فلسطین در زمینه وحدت یا پیروزی در نبرد قدس مخدوش شود هدف مقاومت آزادسازی فلسطین است و به کسی اجازه نمی‌دهیم این ملت را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

الحیه اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی طرف‌های داخلی و منطقه‌ای درصدد از بین بردن دستاوردهای نبرد شمشیر قدس هستند. ازسرگیری بازداشت‌های سیاسی و همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی تنها با هدف ضربه زدن به وحدت ملی پس از نبرد شمشیر قدس صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز تصریح کرد: اجازه باج‌خواهی از غزه در پرونده بازسازی این منطقه را نخواهیم داد. خواسته ما توقف تجاوزات اشغالگران علیه قدس و منطقه شیخ جراح، پایان محاصره غزه و بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ است، در غیر این ‌صورت آتش بس شکسته خواهد شد.

الحیه در ادامه گفت: دشمن صهیونیستی می‌خواهد از مسأله اسرا برای تحقق اهداف حزبی خود استفاده کند و جدیتی برای پیشبرد این پرونده ندارد. ما برای انجام عملیات مبادله اسرا آماده هستیم، البته به شرطی که طرف صهیونیستی برای آن جدیت داشته باشد.

کد خبر 5244084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha