۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

۸۵۰۰ کارگاه تولید ماسک توسط جهادگران در کشور راه‌اندازی شد

۸۵۰۰ کارگاه تولید ماسک توسط جهادگران در کشور راه‌اندازی شد

مهدی‌شهر- رئیس سازمان بسیج سازندگی از راه‌اندازی هشت هزار و ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک در کشور خبر داد و گفت: این اقدام ساماندهی قیمت ماسک را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به شهمیرزاد در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه با شروع همه‌گیری بیماری کرونا جهادگران آستین بالا زده و در میدان رزم همچون سایر عرصه‌های مختلف چهار دهه گذشته حضور یافتند، ابراز داشت: طی این بازه توسط جهادگران هشت هزار و ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک در کشور راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه حضور جهادگران در تولید ماسک منجر به سامان‌دهی قیمت این کالای بهداشتی در کشور شد، افزود: تولید ماسک این مزیت را نیز داشت که همه افراد با حداقل مبلغ بتوانند از آن استفاده کنند و این وسیله بتواند از ابتلای مردم به کرونا پیشگیر کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بابیان اینکه ۳۹۰ میلیون قطعه ماسک توسط جهادگران تولید و در بازار عرضه‌شده است، ابراز داشت: تولید ماسک ثابت ماندن قیمت این کالا را نیز به دنبال داشت که باید گفت این روند همچنان ادامه دارد و ماسک در کارگاه‌های مذکور تولید می‌شود.

زهرایی در ادامه تصریح کرد: کار جهادگران تنها به تولید ماسک محدود نشد بلکه همزمان با سراسر کشور در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بیش از ۱۵ میلیون بسته کمک معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد تا آسیب وارده ناشی از کرونا بین این خانواده‌ها قدری جبران شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز پنج هزار و ۲۸۰ زندانی جرایم غیر عمد با کمک مردم و خیران از زندان‌ها آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند تا از بروز آسیب‌های اجتماعی به این خانوادها جلوگیری شود.

کد خبر 5247991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha