۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

بدهی مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰ میلیارد تومان است

بدهی مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰ میلیارد تومان است

یاسوج- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع بدهی مشترکین برق در استان ۱۴۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال معتمدی نژاد بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۲۷۰ هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که بیشترین این مشترکان در شهرستان بویراحمد هستند.

وی با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز برق یکی از مهمترین عوامل هدر روی برق، افزایش مصرف و افزایش خاموشی‌ها است، گفت: بر اساس قانون، استفاده غیرمجاز از برق جُرم بوده و کسانی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می‌کنند به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

معتمدی نژاد تصریح کرد: در استان، سالانه ۱۰ هزار برق غیرمجاز شناسایی و جمع آوری می‌شود و برای کاهش این پدیده، نیازمند همراهی مردم در اطلاع رسانی هستیم.

وی افزود: همچنین مانورهای ۹ گانه برای مقابله با برق‌های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در این مانورها شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق، مشترکان بدهکار این شرکت نیز شناسایی و ملزم به پرداخت بدهی می‌شوند.

معتمدی نژاد اظهار داشت: ۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی در حال جمع آوری برق‌های غیرمجاز در این شهرستان هستند و تعدادی دیگر از این نیروها نیز در حال بررسی بدهی مشترکان بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان هستند.

کد خبر 5249602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha