۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

واقعی نبودن قیمت نان با وجود افزایش قیمت ها

واقعی نبودن قیمت نان با وجود افزایش قیمت ها

قم- رییس اتحادیه نانوایان استان قم، با اشاره به نرخ های جدید نان در قم گفت: افزایش قیمت نان تنها بخشی از مشکلات نانوایان را حل می‌کند و در واقع قیمت نان هنوز قیمت واقعی خود نیست.

علی اکبر زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ثابت بودن قیمت نان از آبان ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون گفت: با توجه به مشکلات زیاد نانوایان در سال‌های اخیر، این افزایش قیمت تنها بخشی از مشکلات نانوایان را حل می‌کند و در واقع قیمت نان هنوز قیمت واقعی خود نیست.

رئیس اتحادیه نانوایان قم افزود: بیشترین هزینه نانوایی‌ها مربوط به نیروی کار است که حداقل دستمزد کارگران سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ افزایش یافته است در صورتی که نرخ نان از سال ۱۳۹۸ تاکنون یک بار افزایش یافته و نرخ‌های جدید از ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ اجرایی شده است.

وی بااشاره به اینکه نان لواش و تافتون با آرد شماره یک دولتی و ۱۸۰ گرم وزن چانه ۴۰۰ تومان است افزود: نان لواش و تافتون با آرد شماره ۲ نیمه دولتی و ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۵۰ تومان و نان سنگک با آرد شماره یک دولتی و ۴۷۰ گرم وزن نان ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

زارعی با بیان اینکه نان سنگک با آرد شماره دو نیمه دولتی و ۵۳۰ گرم وزن نان ۲,۰۰۰ تومان و نان بربری با آرد شماره یک دولتی و ۶۵۰ گرم وزن چانه ۱,۳۰۰ تومان پخت می‌شود گفت: نان بربری با آرد شماره دو نیمه دولتی و ۶۰۰ گرم وزن چانه ۱,۵۰۰ تومان و نان تافتون تنوری با آرد شماره دو نیمه دولتی و ۲۸۰ گرم وزن چانه ۱,۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

وی افزود: نان‌های سنگک اتوماتیک (ماشینی) و ریزشی با آرد شماره ۲ نیمه دولتی نیز کیلویی ۳,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

واقعی نبودن قیمت نان با وجود افزایش قیمت ها

واقعی نبودن قیمت نان با وجود افزایش قیمت ها

کد خبر 5250417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ali IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      لطفا نانوایی هایی که در تهران به این قیمت میفروشند رو هم اعلام کنید . کمتر از ۴هزار تومن برای سنگگ ساده پیدا نمیشه . نان در اپ های اینترنتی به راحتی به قیمت ده و پانزده هزار تومن بفروش می‌رسد.حتما باید شکایت کرد ؟ مسولان خودشون نمیبینندپ