۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان:

فعالیت اصناف زنجان تعطیل نمی شود

فعالیت اصناف زنجان تعطیل نمی شود

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان به آغاز موج پنجم کرونا در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: استان با توجه به وضعیت کنونی مایل به تعطیلی بازار، واحدهای صنفی و خدماتی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در قرارگاه عملیاتی کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مفاد بخشنامه‌های دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر گروه‌های هدف در استان تاکید کرد و گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود.

وی اظهار کرد: در این خصوص فرد باید آگاهی داشته باشد تا کارهای خود را با این روش‌ها انجام دهد و از طرفی مبنای اعمال هزینه‌ها برای ممیزی طبق ابلاغیه آبان سال گذشته از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه وضعیت استان زنجان در قالب شهرهای متوسط و کوچک تقسیم بندی شده است، تاکید کرد: واحدهایی که از سه روش یاد شده استفاده نکردند توصیه‌های لازم برای ممیزی انجام گیرد.

مرادی نافچی به فعالیت تالارهای پذیرایی اشاره کرد و ابراز داشت: طبق دستورالعمل اعلام شده فعالیت تالارها در وضعیت گروه شغلی سه قرار دارد و ادامه کار تالارها در مناطق با وضعیت زرد محدودیتی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به بروز موج پنجم کرونا در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: استان با توجه به وضعیت کنونی مایل به تعطیلی بازار، واحدهای صنفی و خدماتی نیست.

مرادی نافچی به فعالیت دفاتر خدمات سلامت و ممیزان بهداشتی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در این خصوص دو نامه استنادی دبیرخانه هیات عالی نظارت، مبنای عمل این دفاتر است که تفسیری برای آن وجود ندارد.

کد خبر 5251172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha