۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

فرماندار بناب خبرداد؛

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب

بناب- فرماندار بناب از جلوگیری کشت پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی با قدرت از کشت پیاز در بناب جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی ظهر چهارشنبه در نشست با دهیاران به مناسبت روز دهیار گفت: وضعیت آب در شهرستان بناب بحرانی است و باید برای عبور از بحران فعلی صرفه جویی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تغییر الگوی کشت اضافه کرد: مسئولین جهاد کشاورزی بایستی با قدرت تمام از کشت بی رویه محصول پیاز در منطقه جلوگیری کنند و اجازه ندهند شرایط از این وضع بدتر شود.

آغاز آسفالت ریزی ۱۰ روستا در شهرستان بناب

بر پایه این گزارش، بخشدار مرکزی شهرستان بناب نیز در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: در ۸ سال گذشته ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان بناب اختصاص یافته است.

رضا لعلی با بیان اینکه ۵۰ هزار مترمربع قیر یارانه‌ای به شهرستان بناب اختصاص یافته است؛ تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت ۱۰ روستای شهرستان بناب اختصاص یافته که رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

بخشدار مرکزی بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات روستاهای شهرستان گفت: با پیگیری مسئولین شهرستان و با حفر ۳ حلقه چاه مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان برطرف شد.

کد خبر 5252710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha