۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

استاندار قزوین:

بازگشت ۵۰ واحد تولیدی در استان قزوین به چرخه تولید

 بازگشت ۵۰ واحد تولیدی در استان قزوین به چرخه تولید

قزوین- استاندار قزوین گفت: گاه در این دولت بر مبنای حمایت از تولید است و در همین دوره کوتاه نیز ۵۰ شرکت به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر جمالی پور پنجشنبه در جلسهٔ شورای اداری استان که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامهٔ نماز جمعه در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد نماز جمعه را دانشگاهی انسان‌ساز دانست و اظهار کرد: آیت‌الله باریک‌بین در زمان حیات بابرکت خود افراد بزرگی را تربیت کردند برای انقلاب و جامعه منشأ اثر بودند.

وی افزود: امروز نیز آیت‌الله عابدینی با نگاهی وحدت‌بخش و دغدغه مندانه نسبت به مسائل استان با مدیران همکاری دارند و بر همین اساس دغدغه‌های ایشان را چراغ راه خود قرار داده‌ایم.

استاندار قزوین عنوان کرد: حفظ و حراست از بیت‌المال و منابع عمومی باید مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد و بر همین اساس دغدغه‌های آیت‌الله عابدینی برای حفاظت از بیت‌المال را جدی گرفته و پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اجازه تخلف را به کسی نخواهیم داد، ادامه داد: مشکلات شرکت فرنخ و مه نخ مربوط به دولت دهم است که به فردی صرفاً به دلیل داشتن سرمایه یک واحد تولیدی خوب را واگذار کرده و سپس او را تنها گذاشتند تا جایی که روزبه‌روز مشکلات شرکت بیشتر شده و در نهایت مالک متواری شد.

مقام عالی دولت در قزوین عنوان کرد: نگاه در این دولت بر مبنای حمایت از تولید است و در همین دوره کوتاه نیز ۵۰ شرکت به چرخه تولید بازگشتند.

وی در پایان یادآور شد: رمز موفقیت کشور در وحدت و هم‌صدایی در عین وجود تضارب آرا است و خدمت بدون وحدت و همدلی ممکن نخواهد بود.

کد خبر 5253601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha