۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۳

در نامه به وزیر بهداشت مطرح شد؛

درخواست مجدد وزیر علوم برای تسریع واکسیناسیون دانشگاهیان

درخواست مجدد وزیر علوم برای تسریع واکسیناسیون دانشگاهیان

وزیر علوم با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تسریع و اولویت دهی واکسیناسیون دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی به منظور از سرگیری آموزش و پژوهش حضوری از مهر سال جاری شد.

در نامه منصور غلامی آمده است؛ پیرو جلسات مشترک معاونان آموزشی هر دو وزارت و ضرورت تمهید مقدمات آموزش حضوری واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان در اولویت قرار گرفت و "ستاد از سرگیری آموزش حضوری" در حوزه ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل شده است که برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرده است: با توجه به ضرورت اجرای آموزش و پژوهش حضوری در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، موضوع اولویت واکسیناسیون جامعه آموزش عالی کشور در ستاد ملی کرونا مطرح شود و در اولویت تصویب و اجرا قرار گیرد.

کد خبر 5256577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 2
      تا تمام مردم واکسیناسیون نشوند، باز شدن درب مدارس و دانشگاهها، کاری بسیار اشتباست. در ضمن، با تلاش اساتید دانشگاه و معلمان و همچنین والدین محترم، هرگز آموزش دانش آموزان و دانشجویان تعطیل نشده است. در آموزش مجازی، دانش آموزان و دانشجویان تعلیم و تربیت را در کنار خانوده ها از معلمان و اساتید محترم فرا