۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۸

استاندار قزوین:

صدور مجوز تردد از سوی فرمانداری‌های قزوین ممنوع شد

صدور مجوز تردد از سوی فرمانداری‌های قزوین ممنوع شد

قزوین - استاندار قزوین گفت: صدور مجوز تردد تا ۱۰ روز برای همه فرمانداران ممنوع است و فقط با دستور و اجازه استاندار و معاون سیاسی ممکن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر هدایت اله جمالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین اظهار کرد: حساسیت‌ها در بین مردم کاهش پیدا کرده و نظارت‌ها هم افت کرده و نیاز است تمهیدات بیشتری داشته باشیم تا دچار پیک خطرناک جدیدی نشویم.

وی افزود: شرایط ما در شیوع ویروس رو به بالا است و اگر از امروز تمهیدات جدی اتخاذ نکنیم و مردم حساس نشوند به سرعت دچار شرایط بحرانی می‌شویم.

استاندار قزوین تصریح کرد: نوع ویروسی که امروز استان و کشور را تهدید می‌کنند، درصد شیوع بالاتری داشته و جوانها را نیز تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد ما روی مسئله پروتکل‌ها نظارت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها در دستگاه‌های اداری و عمومی نیز قابل قبول نیست و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی باید جدی باشد تا با دستگاه‌های که رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

جمالی پور اضافه کرد: عملکرد شهرستان‌ها نیز تحت کمیته‌ای پالایش و بررسی شود تا میزان اجرای مصوبات در شهرستان‌ها نیز مشخص شود.

وی بیان کرد: صدور مجوز تردد تا ۱۰ روز برای همه فرمانداران ممنوع است و فقط با دستور و اجازه استاندار و معاون سیاسی ممکن خواهد بود.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: برگزاری جشن در باغ‌ها بدون مجوز جرم است و نباید اجازه داد هرکسی هر طور خواست رفتار کند.

کد خبر 5264645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha