۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

فرماندار چهارباغ:

واحدهای صنفی متخلف در چهارباغ پلمب می‌شوند

واحدهای صنفی متخلف در چهارباغ پلمب می‌شوند

چهارباغ - فرماندار شهرستان چهارباغ گفت: با واحدهای صنفی متخلف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه کالاهای اساسی برخورد قانونی می‌شود و در صورت تکرار تخلف پلمب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله شمیرانی ظهر یکشنبه در حاشیه بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اصناف و بازار و چگونگی توزیع کالاهای اساسی از واحدهای صنفی در مناطق مختلف شهرستان چهارباغ اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در شرایط قرمز کرونایی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی بیان کرد: مراکز عرضه کالاهای تنظیم بازار و رستوران‌ها در بازرسی‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند تا بتوانیم در جریان نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام و نحوه عرضه کالاهای اساسی و چگونگی قیمت گذاری این کالاها قرار بگیریم.

فرماندار شهرستان چهارباغ تصریح کرد: در این بازدید دو واحد صنفی تشویق و به سه واحد صنفی تذکر شفاهی و ۵ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد.

وی تمامی واحدهای صنفی را موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و گفت: بازدید از واحدهای صنفی به صورت مستمر انجام و با واحدهای صنفی متخلف در چگونگی عرضه کالاهای اساسی و رعایت موارد بهداشتی برخورد خواهد شد.

شمیرانی متذکر شد: با واحدهای صنفی متخلف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه کالاهای اساسی برخورد قانونی می‌شود و در صورت تکرار تخلف پلمب می‌شوند.

کد خبر 5265358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha