۴ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۳

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبر داد؛

مشارکت بنیاد احسان در برگزاری برنامه‌های غدیر در گلستان

مشارکت بنیاد احسان در برگزاری برنامه‌های غدیر در گلستان

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده شامگاه یکشنبه در خصوص نشست با مسئولان هیئات و عوامل ستاد مردمی غدیر شهرستان گرگان اظهارکرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار هیئات، مراکز نیکوکاری و موکب اربعین در جشن غدیر مشارکت می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: برابر هماهنگی‌ها و استقبال گروه‌های مردمی قرار شد در روز عید غدیر تعداد ۱۱۰ دیگ غذا در بهترین موقعیت شهر به طور متمرکز طبخ و سپس در محلات حاشیه نشین شهرستان توزیع شود.

وی بیان کرد: این مراسم و سنت اطعام دهی برابر سنوات قبل ولی به صورت متمرکز و گسترده‌تر در سراسر استان برگزار می‌شود.

سلمان زاده اضافه کرد: واقعه غدیر اثرگذارترین واقعه تاریخ بعد از بعثت رسول اکرم (ص) بوده و تمام تلاش ما ترویج این واقعه عظیم تاریخی بر اساس آیات و روایات قرآنی برای جلوگیری از شبهات دینی در جامعه در میان نسل جوان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: این ستاد تصمیم دارد همزمان در شهرها مختلف استان با پشتیبانی از گروه‌های جهادی همکار از جمله هیئات، خیریه‌ها و با اقدام مشترک تعداد پرس‌های این مراسم را در مجموع به عدد ۳۰۰ هزار برساند.

وی بیان کرد: با تفاهمی که با اداره کل اوقاف استان داشته‌ایم یکی دیگر از اقدامات در همین راستا و در این روز طبخ ۲۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس است که توسط هیئات در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

کد خبر 5265658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha