۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

استاندار گیلان تأکید کرد؛

لزوم تولید برنامه های کیفی و استفاده از فضای مجازی در مناسبت ها

لزوم تولید برنامه های کیفی و استفاده از فضای مجازی در مناسبت ها

رشت- استاندار گیلان تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات را نشأت گرفته از نگاه هوشمندانه امام خمینی دانست و گفت: باید تولید برنامه های کیفی و استفاده از فضای مجازی در مناسبت ها استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت در پیش بودن سالروز تأسیس این شورا، اظهار کرد: تأسیس این شورا نشان دهنده نگاه هوشمندان امام خمینی (ره) است.

وی به جایگاه و اهمیت اقدامات این شورا در راستای اشاعه فرهنگی دینی و ولایی اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های مناسبتی مذهبی همچون عید غدیر در کنار آئین‌های ملی، در راستای ترویج فرهنگ دینی و ولایی به ویژه برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بسیار اثرگذار است.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ گفتمان وحدت، انسجام و همدلی میان مسئولان و مردم در استان، اضافه کرد: وجود این فضا در استان به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در اجرای وظایف و رسالت‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه تقویت نگاه مردم جهت غنا بخشیدن به باورهای انقلابی از مهم‌ترین کارکردهای این شورا است، تصریح کرد: نمونه‌های بارزی از این کارکردها طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که برای مثال بازتاب گسترده حضور گیلانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۸ با وجود بارش برف سنگین است.

زارع با اشاره به تذکرات رهبری در زمینه جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: با وجود برنامه‌ریزی دشمنان نظام، دولت و مردم در برهه‌های تاریخی مختلف، با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان ایران اسلامی، توطئه‌های آنها به ویژه در انتخابات اخیر خنثی کردند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی و شیوع کرونا از مهمترین تنگناها طی سال‌های اخیر بود، ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مراسم پاسداشت مناسبت‌ها، در انجام مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با در نظر گرفتن سلامت مردم، جز موفق‌ترین ها بوده است.

زارع بر ضرورت استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتواهای مناسب در جهت استفاده حداکثری از فضای رسانه‌ای و مجازی در کنار صدا و سیما با خلاقیت و نوآوری تأکید کرد و گفت: این انقلاب و آرمان‌های آن در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست و باید برای زنده نگه‌داشتن آن از ابزارها و شیوه‌های نوین استفاده کرد.

کد خبر 5265910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha