۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۲

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان:

فردا بازی سختی داریم/ یکسری عوامل مانع دستیابی ما به حقمان شد

فردا بازی سختی داریم/ یکسری عوامل مانع دستیابی ما به حقمان شد

سیرجان - سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فردا برابر نساجی مازندران سخت‌ترین دیدار این فصل برای گل گهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پنجشنبه شب در ابتدای صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان – نساجی مازندران در رابطه با بازی فردا گفت: فکر می‌کنم به چند دلیل سخت‌ترین بازی ما، بازی فردا باشد؛ دلیل اصلی‌اش این است که تیم نساجی نیم فصل دوم جزو ۳ تیمی بود که بیشترین امتیازها را گرفته است.

وی گفت: شرایط جدول برای من زیاد فرق نمی‌کند، ما که دنبال رده چهارم هستیم، باید با انگیزه بالاتر، دوندگی و تمرکز بیشتر بازی کنیم تا بتوانیم حداقل به رده چهارم جدول برسیم و کار بزرگی را انجام بدهیم. هر چند حق و توانایی‌های ما بیشتر بود، ولی چند عامل باعث شد که ما به حق‌مان نرسیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان ادامه داد: فردا بازی سختی داریم و اصلی‌ترین فینال ما فرداست و امیدوارم با همان انگیزه بازی فردا را پشت سر بگذاریم.

قلعه‌نویی در خصوص تیم و بازیکنان گل‌گهر گفت: ما یک تیم بسیار خوب در ساختار دفاعی و حمله هستیم. خرسندم که همه از گل‌گهر به عنوان یک تیم بزرگ با فوتبال خوب یاد می‌کنند.

وی اظهار کرد: هدف ما ایجاد ثبات تیمی و ارائه فوتبال قشنگ بود و خوشحالم که آقای پاس گل، آقای گلی (نفر دوم و سوم) جزو تیم‌های من هستند.

کد خبر 5268614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha