۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۸۷ هزار دز واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است

۸۷ هزار دز واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است

بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق ۸۷ هزار دز واکسن کرونا به مردم استان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد تخت های ویژه بیماران کرونایی پر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی صبح شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای پزشکی و پرستاری استان در حال فرسودگی هستند و روند فعلی صدمات زیادی به کادر درمان خواهد زد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اشغال ۷۰ درصد تخت‌های ویژه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هم اکنون سه بخش دیگر برای بستری بیماران کرونایی اضافه شده است.

وی افزود: شرایط استان به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی نامناسب است و مراسم عروسی بر قوت خود باقی می‌باشد.

هاشمی به برگزاری مسابقات ورزشی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره داشت و گفت: برخی از مسابقات بدون رعایت پروتکل‌ها و با جمعیت زیاد اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق ۸۷ دز واکسن کرونا خبر داد و گفت: فاز سوم واکسیناسیون به جمعیت هدف کارمندان بانک، آموزش و پرورش و خبرنگاران بزودی آغاز می‌شود.

وی در انتها گفت: هم اکنون شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان و شیروان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های راز و جرگلان و جاجرم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های فاروج و گرمه در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 5269388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha