۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۳

نظر شخصی نمایندگان نباید به نام مجمع نمایندگان بیان شود

نظر شخصی نمایندگان نباید به نام مجمع نمایندگان بیان شود

قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده‌ای نظر و دیدگاه خود را دارد اما نباید این دیدگاه به‌عنوان نظر مجمع نمایندگان مطرح شود.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی عصر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد با توجه به حواشی ایجادشده در رابطه با طرح حمایت از حقوق کاربران عنوان کرد: به‌هیچ‌عنوان بحثی در رابطه با فیلترینگ در فضای مجازی در این طرح مطرح نیست.

وی با اشاره به اقدامات مجلس در ۱ سال اخیر در رابطه با کرونا عنوان کرد: حمایت از تولید واکسن داخلی با افزایش بودجه از ۷ میلیارد تومان به حدود ۴۰ میلیارد تومان، افزایش میزان خرید واکسن ایمن، پیگیری واکسیناسیون سراسری و تلاش برای کاهش ابتلاء از اقداماتی بوده که تا به امروز انجام شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پروژه‌های مهمی همچون
آب‌رسانی به آبیک و گازرسانی به ۱۰۲ روستا در حوزه انتخابی تا پایان سال عملیاتی شود، عنوان کرد: تلاش برای بهبود زیرساخت‌های درمانی در استان قزوین از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تلاش برای ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، افزایش تخت‌های آی سی یو در استان قزوین، جذب ۳۵۰ نفر کادر درمانی برای استان و کلنگ زنی بیمارستان خصوصی محمدیه از اقداماتی است که در حوزه بهبود زیرساخت‌های درمانی استان قزوین در حال انجام است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پروژه چشمه نور را یک پروژه ماندگار برای قزوین دانسته و عنوان کرد: افزایش بهره‌وری ویژهٔ اقتصادی از طریق افزایش طول عمر محصولات در صنایع گوناگون یکی از کاربردهای این پروژه در استان قزوین است.

وی بیان کرد: بااعتبار فعلی تکمیل این پروژه بیش از نیم‌قرن طول خواهد کشید و در تلاش هستیم تا با افزایش اعتبار آن، پروژه در یک بازه نهایتاً ۱۰ ساله به اتمام برسد.

نماینده مردم قزوین ادامه داد: طرح حمایت از کاربران که این روزها از بحث‌های داغ فضای مجازی است به‌هیچ‌عنوان دنبال فیلترینگ نیست و به دنبال ایجاد فضای امن برای کسب‌وکارهای اینترنتی و جلوگیری از ضررهای مادی و معنوی برای آنان است.

وی با بیان اینکه همکاری مناسبی از سوی رئیس‌جمهور ندیدیم، اضافه کرد: رئیس‌جمهور تنها برای تحلیف نمایندگان در مجلس حضور یافت و پس‌ازآن نیز همکاری خاصی از سوی وی با مجلس ندیدیم.

محمدبیگی بیان کرد: عده‌ای فریاد سر می‌دهند که مجلس به فکر معیشت نیست اما سال گذشته بارها نسبت به وضعیت نهاده‌ها هشدار دادیم اما کسی توجه نکرد و وزیر هم از مجلس کارت زرد دریافت کرد.

وی با بیان اینکه نظر ما در رابطه با استفاده از مدیران کل در آینده نظر مشورتی است، عنوان کرد: استان قزوین نیازمند مدیران شایسته است و امیدواریم توسط دولت جدید شاهد شایسته سالاری باشیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر یکی از نمایندگان استان در رابطه با استفاده از مدیران ارشد استان در دولت آینده اظهار کرد: هر نماینده‌ای نظر و دیدگاه خود را دارد اما نباید این دیدگاه به‌عنوان نظر مجمع نمایندگان مطرح شود.

وی در پایان از پیگیری و تحقق بازگشایی کنسولگری ایران در حلب خبر داد و گفت: بازگشایی این کنسولگری باعث ارتباط بیشتر تجار ایران و سوریه شد.

کد خبر 5271499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha