۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶

مدیرکل تبلیغات گلستان:

دوره آموزشی «نسل حسینی» در گلستان برگزار می شود

دوره آموزشی «نسل حسینی» در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری دوره آموزشی «نسل حسینی» در استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در محرم امسال ویژه مبلغان و مداحان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی «نسل حسینی» به منظور تحقق منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و ارائه محتوای آموزشی در راستای تبلیغ مباحث تعظیم شعائر حسینی و افزایش جمعیت در محرم امسال در مرکز استان برگزار می شود.

وی افزود: توانمندسازی و افزایش آگاهی اقشار تاثیرگذار در زمینه افزایش جمعیت از جمله مداحان و مبلغان از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این طرح در قالب کارگاه آموزشی دو روزه در طی ۱۳ ساعت و در سه بخش با موضوعات جمعیت، دوره آموزشی تخصصی مبلغان و مداحان و تنظیم شعائر در هفت سرفصل آموزشی پیش بینی شده است.

وی در خصوص اساتید این دوره گفت: اساتید این دوره کشوری و از موسسه اندیشه کوثر اعزام می شوند.

گرزین بیان کرد: بیان تاریخچه کاهش جمعیت ایران، تبیین علل و دلایل کاهش جمعیت، تبیین جایگاه و ارزش های مادری و ایده های جمعیتی، پاسخ به شبهات مرتبط، ارائه راهکارهای عملیاتی و تشویقی مردم و ارائه ایده های جمعیتی در محرم و همچنین ارائه تکنیک های تبلیغی برای ترغیب مردم به افزایش جمعیت از محتوای ارائه شده در این دوره است.

کد خبر 5273909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha