۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۵۰۰۰ هزار دز واکسن کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه تزریق شده است

۱۵۰۰۰ هزار دز واکسن کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه تزریق شده است

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۱۵ هزار دز واکسن کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه تزریق شده است.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۵ هزار و ۶۰۱ دز واکسن کرونا برای گروه‌های هدف و مشاغل پرخطر بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت تزریق شده است.

وی افزود: بیشترین میزان تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه در شبانه روز گذشته متعلق به شهر کرمانشاه با هفت هزار و ۶۸۹ دز، شهرستان گیلانغرب با یک هزار و ۱۹۶ دز و سنقر و کلیایی با ۸۸۰ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ۳۴ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی در کنار مراکز بهداشتی و ۹ پایگاه‌های ویژه سلامت فرایند تزریق واکسن کرونا را در استان کرمانشاه انجام می‌دهند.

شکیبا خاطر نشان کرد: سه پایگاه ویژه تزریق واکسن کرونا در آموزش و پرورش، یک پایگاه ویژه دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد، اصحاب رسانه، دادگستری، رانندگان حمل و نقل درون شهری و بانک‌ها به همراه یک پایگاه ویژه آموزش و پرورش در اسلام آباد غرب مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5274615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha