۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴

فرمانده انتظامی اراک خبر داد؛

دستگیر ۵۲۹ متهم در اراک

دستگیر ۵۲۹ متهم در اراک

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۵۲۹ سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در تیر ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، امیر مختاری امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها در جامعه دانست و گفت: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت‌های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است، افزود: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس در تیر ماه امسال ،۳۱۵ نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد ۶۲۶ فقره انواع سرقت کشف شد که میزان دستگیری‌ها افزایش ۷۶ درصدی دستگیری‌ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به برنامه‌های پلیس شهرستان اراک در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبات مردمی حوزه ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: در تیر ماه امسال در حدود ۱۳ کیلو و ۷۹۴ گرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اراک کشف و ۲۱۴ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

مختاری با اشاره به اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه امنیت ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف گفت: در تیر ماه امسال، ۱۲۲ دستگاه موتور سیکلت و ۲۵۵ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

کد خبر 5274707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ربیعی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 1
      امام علی ع : بهترین وبرترین نعمت الهی درجامعه داشتن امنیت است ،واین نعمت بزرگ مدیون دلاوریها و مجاهدت نیروهای فداکار واز خودگذشته وجان برکف بوده است .
    • علیرضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 1
      نیروی انتظامی تشکر تشکر تشکر
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      1 0
      سلام با تشگر از زحمات عزیزان لطفا الودکی هوا افزابش فضای سبز جلوکیر ی از عبور خودروهای سنکین از محدوده شهری تعریض زیباسازی و رفع خطر از ورودی و خروجیهای احداث دریاچه مصنوعی و افزایش مکانهای رفاهی و تفریحی و استفاده از ظرفیتهای موجود ایجاد اب نما و ابشار مصنوعی در جاهای مختلف شهر و اصلاح هندسی میدان
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      باسلام با تشکر ویژه ازرعزیزان افزایش دوربیهای شهری و تجهیز ایشان به امکانات روز دنیا میتونی کار رو اسانتر و امنتیرو برای همکان با ارمغان بیاره
    • M.M IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      درود بر شما و سپاس فراوان. ایکاش ورود موتور سواران به پارکها نیز کنترل بشود. محیط پارک مکان امنی برای تفریح خانواده ها و مخصوصا" کودکان هست،موتور سواران با حرکات نمایشی و سرعتهای زیاد به جهت خودنمایی و عمدتا" ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم تهدیدی برای جان مردم هستند... و من الله التّوفیق انشاءالله