۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

در تفاهم نامه همکاری صورت می گیرد؛

حمایت از پایان نامه دانشجویان علوم پزشکی با موضوع مشارکت اجتماعی

حمایت از پایان نامه دانشجویان علوم پزشکی با موضوع مشارکت اجتماعی

تفاهم نامه همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اداره کل سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت به منظور حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در راستای همکاری و مساعدت بیشتر، تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اداره کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت تدوین و منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور بسط تعاملات همکاری‌های علمی آموزشی و بهره‌مندی از فرصت ها، توانمندی ها و ظرفیت های موجود جهت پاسخگویی به نیازهای مشترک و همکاری در جهت انتقال تجارب طرفین در زمینه ارتقاء پاسخگویی و مشارکت اجتماعی در جامعه تنظیم شد.

این تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت آموزشی وزارت بهداشت به نمایندگی دکتر علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت و دکتر امیر صادقی، مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت به مدت ۲ سال و در هفت ماده در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ تنظیم و منعقد شد.

در این تفاهم نامه به مواردی از جمله جلب همکاری و مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مراکز آموزشی حوزه سلامت، حمایت از تاسیس سمن های آموزشی حوزه سلامت، استفاده از ظرفیت کار داوطلبانه در حوزه آموزش و ایجاد سامانه ای جهت ثبت رزومه اجتماعی دانشجویان و اساتید اشاره شده است.

همچنین در این تفاهم نامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت ملزم به حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت و ارائه امتیاز تشویقی به دانشجویان بر اساس گواهی صادره از سوی اداره کل سازمان های مردم نهاد شده است.

کد خبر 5274981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha