۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان نظام درصدد کم رنگ کردن ارزش‌ها هستند

دشمنان نظام درصدد کم رنگ کردن ارزش‌ها هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با عناوین مختلف درصدد کم رنگ کردن ارزش‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: برخی مسائل اقتضای سنی جوانان بوده اما باید آن‌ها را با زبان نرم ارشاد کرده و تمامی دستگاه‌ها و مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند تا برکات آن به خودشان برگردد.

وی با بیان اینکه نباید مردم و مسئولین کارهای بزرگ فرهنگی را بر گردن یکدیگر بیندازند، افزود: دشمنان نظام با عناوین مختلف سعی در کم رنگ کردن ارزش‌ها داشته که در طول ۲۰ سال مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بر اهمیت داشتن بصیرت فرهنگی و سیاسی تاکید کرده که هم اکنون معنای این سخنان آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تصریح کرد: بر اساس فرمایشات امیرالمومنین (ع) امر به معروف و نهی از منکر روح دین بوده که تمامی افراد جامعه مسئول نهادینه کردن این ۲ اصل هستند.

علما با اشاره به لزوم الگو قراردادن سیره پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: حضرت محمد (ص) بشیراً و نذیراً یعنی با شمشیر و اخلاق مبعوث شده لذا باید با مهربانی آموزه‌های دین را به مردم انتقال داده و آن‌ها را جذب اسلام کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه رهبری روشنگری است، گفت: مردم و مسئولین باید نسبت به اجرای منویات امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اقدام کنند، زیرا که دشمنان نظام سعی در تغییر باورهای مردم دارند.

کد خبر 5278209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha