۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

فرماندار اردستان خبر داد؛

ساخت ۱۰۶ واحد مسکن برای نیازمندان اردستانی با همکاری کمیته امداد

ساخت ۱۰۶ واحد مسکن برای نیازمندان اردستانی با همکاری کمیته امداد

اردستان-فرماندار اردستان گفت: ۱۰۶ مسکن برای نیازمندان اردستانی با همکاری کمیته امداد ساخته می شود که برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و۳۰ میلیون تومان کمک دولتی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تأملی پیش‌از ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان، اظهار داشت: ساخت ۵۵۸ واحد مسکونی در اردستان با کمک دولت و خیران از اواخر فروردین ماه سال جاری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد که ۱۳۲ واحد از این مسکن‌ها جزو طرح اقدام ملی مسکن است.

وی افزود: از مجموع این مساکن، ۱۰۶ واحد در طرح تفاهم‌نامه کمیته امداد قرار دارد، ۸۸ واحد در اردستان، ۱۴ واحد در زواره و چهار واحد نیز در مهاباد ساخته خواهد شد.

فرماندار اردستان درباره مسکن مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی پرداخت می‌شود و این واحدها با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ساخت مسکن در اردستان سابقه ۱۰ ساله دارد، خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی سراسری است و برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر 5281783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha