امروز دوشنبه؛

چند دکل برق در «کرکوک» عراق هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفت

چند دکل برق در «کرکوک» عراق هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفت

تروریست های تکفیری داعش در ادامه هدف قرار دادن دکل های برق در نقاط مختلف عراق، این بار چند دکل دیگر در استان «کرکوک» را هدف عملیات خرابکارانه قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، اقدامات خرابکارانه تروریست‌های تکفیری داعش علیه دکل‌های برق در عراق همچنان ادامه دارد. تروریست‌های تکفیری عملیات خرابکارانه جدیدی را در این کشور انجام دادند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های تکفیری داعش چند دکل برق در استان کرکوک را هدف حمله قرار دادند. این درحالی است که چندی پیش نیز تعدادی از دکل‌های برق در صلاح الدین و نینوا هدف قرار گرفته بود.

پیشتر هم جنبش «کتائب حزب الله» عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم عربستان سعودی در عملیات تخریب دکل‌های برق عراق دست دارد.

حزب الله عراق در بیانیه مذکور تصریح کرده است: هدف عربستان سعودی از عملیات تخریب دکل‌های برق عراق، ایجاد هرج و مرج در این کشور است. در واقع، سعودی‌ها به دنبال احیای داعش در عراق هستند.

در بیانیه کتائب حزب الله عراق آمده است: در حال حاضر ریاض تلاش می‌کند تا خود را به عنوان ناجی در بحران کنونی عراق جلوه دهد. این در حالی است که هدف اصلی و اساسی سعودی‌ها از این اقدام، ترمیم چهره مخدوش خود نزد افکار عمومی عراق است.

گفتنی است، طی روزهای اخیر، شبکه برق عراق هدف حملات و عملیات‌های تروریستی فراوانی قرار گرفته است. این حملات تروریستی موجب شده است تا بحران برق در عراق بیش از پیش تشدید شود.

کد خبر 5282572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha